SÜSTEEMIDE INTEGRATSIOON
nopCommerce & Business Central (alates 17. versioonist) vaheline integratsioon
Kõige suurem võit e-poe lahendusest on võimalik saavutada siis, kui ettevõtte erinevad tarkvaralahendused on suudetud omavahel suhtlema panna. E-poe lahendus, mis seob nopCommerce ja Microsoft Dynamics 365 Business Centrali, võimaldab hoida silma peal e-poe liiklusel ja kõigel muul, mis veebipoes parasjagu toimub ja seda reaalajas. Süsteemide omavaheline suhtlemine vähendab aeganõudvat käsitööd ning aitab tagada, et teed kvaliteetsete andmete põhjal ettevõtte kasvu hoogustavaid otsuseid.
Kuidas saab süsteemide integratsioon sinu ettevõtte äritegevust toetada?
1. ROHKEM AEGA VÄÄRTUSTLOOVALE TÖÖLE
Enamikes ettevõtetes toimub andmete ühest süsteemist teise liigutamine tänaseni käsitsi, kulutades pseudoülesannetele väärtuslikku aega ja energiat, mida võiks hoopis põhitöösse suunata. Tänu süsteemide omavahelisele suhtlusele kaob ära mitmeid häirivaid tegevusi, nagu andmete ühest süsteemist teise liigutamine või info tagaotsimine.
2. KORREKTNE ANDMEEDASTUS REAALAJAS
Ka lihtne kirjaviga tooteinfos või tootekoodis võib muuta tellimuse sisu ja tuua kaasa palju pahandust. Automaatne andmesisestus viib inimlikud näpuvead miinimumini.
3. KIIREMAD ÄRIPROTSESSID
Kiirem andmeedastus võimaldab sul infot senisest palju kiiremini töödelda ja tuua suurema efektiivsuse. Näiteks aitab integratsioon luua süsteeme, et kui klient teeb e-poes tellimuse, kajastub see koheselt tööülesandena komplekteerijale.
4. MÄRKIMISVÄÄRSELT VÄIKSEMAD KULUD
Töötunnid, mis kuluksid muidu andmetabelite manuaalsele sisestamisele mitmes eri süsteemis, saab nüüd suunata suuremat lisandväärtust loovatele tegevustele.
5. TURVALISUS
Kuna andmeid ei sisestata veebipoe platvormile käsitsi ega saadeta e-kirjade vahendusel, vähendab erinevate süsteemide omavaheline suhtlus märkimisväärselt
potentsiaalseid turvariske.
6. AUTOMAATNE KONTROLL
Loo reeglid, mis aitavad kontrollida e-poe lahenduse väljadele sisestatavaid andmeid nagu näiteks EAN koodi numbrite arvu jmt. Vigade korral saad automaatse teavituse, mis aitab probleemi võimalikult kiiresti likvideerida.
7. REAALAJAS ÜLEVAADE E-KANALITEST
Jälgi ning analüüsi igal ajal, mis toimub sinu ettevõtte erinevates müügikanalites. Näiteks on sul võimalik ennetada ülemüügi ohtu, sest kui klient ostab e-poest toote, uuendatakse laoseis automaatselt ka Business Central’is.
Ning vastupidi – kõik andmemuudatused Business Central’is kajastuvad koheselt ka veebipoe platvormil.
8. KASVAB MÜÜGIMAHT JA KLIENTIDE RAHUOLU
Töötle tellimusi kiiremini ja suuremas mahus. Näiteks kui klient teeb e-poes tellimuse,
siis liigub see automaatselt
lattu komplekteerimiseks,
luues kõik eeldused kiireks tarneks.
9. MEESKONNATÖÖ EFEKTIIVSUS TÕUSEB
Ettevõtte erinevates süsteemides andmeid haldavate töötajate süsteemid on omavahel hästi sünkroniseeritud, ettevõte tegutseb tõhusalt ühtses inforuumis ja väheneb andmete killustatus.
Massmuudatuste saatmine Business Centralist on efektiivne ning ummistuste tekke võimalus on viidud miinimumini.
Andmed, mis liiguvad läbi integratsiooni Business Centralist e-poodi
- Toote põhiinfo ja tõlked
- Tootekood, nimetus jne
- Tootekategooriad ja tõlked
- Toodete pildid ja dokumendid
- Tooteomadused ja tõlked
- Saaja kliendi aadress
- Müügitellimuste saatmine
- Võimalik muuta kohaletoimetuse aadressi tellimuste põhiselt
- Kliendirühma allahindlused
- Kliendi vaba saldo
- Kuvatavad laod ja laoseisud
- Värv, suurus, mõõtmed, ühikuhind jne
- Müügihind
- Kliendi allahindluse protsendid
- Hinnakirjad
- Laoseisud
- Vaba saldo ja lao üleviimiskorraldused
- Kontaktid ja kliendid
- Kliendi saldo
- Kliendi krediidilimiit
- Kliendi saldo kokku
- Võimalus valida veebipoes ülekandega tasumine
- Pooleliolevad müügitellimused
- Müügiarvete ajalugu
- Maksevahendid: pangalink, kaardimakse, ülekanne
- Kulleri valik
- Kontakti ja kliendi andmete muutmine
- E-posti aadress
- Telefoni number
Andmed, mis liiguvad läbi integratsiooni
e-poest Business Centralisse
- E-poe müügitellimused
- E-posti aadress
- Telefoni number
- Saaja kliendi aadress
- Kontakti ja kliendi andmete muutmine